пʼятницю, 16 травня 2014 р.

Міжнародний день сім’ї

     Кожного року 15 травня відзначається Міжнародний день сім’ї.          
    Сім'я, мов сонечко, зігріває людину від її народження до кінця днів. Вона є осередком тепла і любові для дитини, дає їй перші уявлення про доброту, культуру поведінки, моральність. Тому так важливо, щоб у родині панувала злагода і повага до всіх її членів. В нашій бібліотеці ми провели свято « Моя сім’я, моя родина, мій рід”. На свято ми запросили не тільки дітей, а й батьків. Для них бібліотекарі організували книжковий перегляд «Сім’я – сім « Я». Діти із задоволенням та завзятістю читали вірші про родину. По закінченні свята прозвучала мелодія пісні « Родина», а потім відзначили кращих читців віршів, які в нагороду отримали книги. 


                

оооооооо  

                                                                                             

Немає коментарів:

Дописати коментар