вівторок, 8 травня 2018 р.


До дня пам'яті та примирення Світлична Еліна - читачка бібліотеки (13 років) написала вірш-реквієм солдата.


О, Господи! Мені допоможи!
О, Господи! Мені допоможи!
Лише для них, для них хотів я жити!
Ці постріли… Ця кров братів…
Згадав сім’ю, згадав усю родину…
Як я їм обіцяв, що повернусь на свято вчасно,
Але порушив я святую обіцянку…
Аж ось свічки, їх так багато!
Отут дружина з донею ридають,
А тут матуся вбита горем,
Стоїть і сльози ллє за мною.
А я, як маленький хлопчина,
До неї горнутися хочу!
О, Господи! Невже оця труна?
А це хто? Я?
Не можу я нікого з них вже обійняти,
Душа летить у небеса!
О, Господи! Допоможи вже не мені!
Їм всім допоможи встояти!
Щоб рідні жили в мирі і добрі,
Щоб пташечки співали,
Росли дерева, квітло навкруги,
І Україна-ненька процвітала!


ІСТОРИЧНИЙ КОМПАС "ДРУГА СВІТОВА ВІЙНА: ГЕРОЇЧНІ СТОРІНКИ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ"


ВІЧНА СЛАВА ГЕРОЯМ!

Немає коментарів:

Дописати коментар